All-in marketing wensweken
De Brusselse Poort is een winkelcentrum gevestigd in het hart van Maastricht. Het winkelcentrum heeft een gevarieerd aanbod aan winkels en trekt een breed scala aan doelgroepen aan. Om hun online aanwezigheid te vergroten en gerichte bezoekers naar hun website te trekken, besloot de Brusselse Poort om een SEA (Search Engine Advertising) campagne te lanceren.
We zijn druk bezig geweest met de wensweken van de Brusselse Poort. Een unieke kans om een wens in vervulling te laten gaan. Deelnemers konden uit 15 verschillende wensen kiezen. Deze moesten zij vervolgens samen met een aantal gegevens en een motivatie opschrijven op de wenskaart. Vervolgens werd deze wenskaart in een fysieke wensput gegooid die een aantal weken in de Brusselse Poort stond. Meer dan 1.000 mensen hebben aan deze actie deelgenomen en we kunnen nog spreken van een groot succes.
Doelstellingen
-
Campagne voorbereiding
Wij zijn nauw betrokken geweest bij het bedenken van de campagne. Aan de hand van brainstorms hebben we een aantal concepten bedacht en deze ook uitgewerkt samen met de Brusselse Poort -
Grafisch
De wenskaarten, maar ook social media content hebben wij ontworpen. Aan de hand van de huisstijl van Brusselse Poort zijn we aan de slag gegaan met alle grafische uitingen. -
Video
Tijdens de uitreiking van de wensweken zijn wij aanwezig geweest om deze te filmen. Hier hebben we uiteindelijk een aftermovie gemaakt. -
Adverteren
Een aantal social media posts hebben we gepromoot om uiteindelijk meer mensen te bereiken voor de wensweken.
Resultaten
Het was een geslaagde campagne waar uiteindelijk meer dan 1.000 mensen aan hebben deelgenomen. De pay-off van de Brusselse Poort "Groot in klein geluk" hebben we waargemaakt door de winnaars te verrassen met het uitkomen van hun wens!