E i n d e l i j k g o e d z i c h t b a a r !

Loading

Online Adverteren

Je bedrijf staat, je product is fantastisch, je website ziet er goed uit, je social media is op orde maar je bereik valt tegen? Met online advertenties bereik je snel extra mensen. Adverteren kan op verschillende manieren en op verschillende plekken. Wij weten hoe we de juiste persoon op het juiste moment bereiken, via het juiste kanaal. We analyseren eerst wie je doelgroep is en waar op het internet de doelgroep zich begeeft. Samen bepalen we wat je doelstellingen zijn en bespreken we het budget. Dan kiezen we de meest geschikte kanalen, ontwikkelen de daarop afgestemde advertenties en zetten ze in. Als de campagnes online staan, leunen we niet achterover. We beheren je campagnes, onderzoeken de effectiviteit ervan en analyseren alle data. Soms schaven we de advertenties wat bij. We blijven voortdurend met je in gesprek, over doelen, strategie en resultaat. Daarvoor heb jij bij ons je vaste aanspreekpunt. Ben jij klaar voor een grote naamsbekendheid en een hoop nieuwe klanten?

Ik wil adverteren op:

Instagram

Instagram is visueel ingesteld. Alles draait om mooie foto’s en korte video’s. En laten wij daar nu net experts in zijn! Gebruikers van Instagram zijn over het algemeen iets jonger dan gebruikers van Facebook. Net als op ieder social media platform, kun je op Instagram op verschillende manieren adverteren. Op de klassieke, eenvoudige manier: een mooie foto of video op je pagina, een stukje tekst en een link naar je webshop of een product dat je tagt. Maar ook via Instagram Stories en een Instagram Carrousel (meerdere beelden). Of natuurlijk door het inzetten van een influencer. Samen met jou bepalen we wat je doelgroep is en welke (combinatie van) advertenties het beste werken.

TikTok

TikTok is booming. Dit platform is razendsnel populair geworden en groeit nog steeds. Het platform van de dansjes, soundtracks, tutorials en challenges. Adverteren op TikTok biedt veel kansen om een grote en jonge doelgroep te activeren. Hier heb je de mogelijkheid om jouw merk of product onder de aandacht te brengen bij een generatie die lastig te bereiken is via andere kanalen. Waar je bij Facebook en Instagram prima kunt adverteren met branding foto’s en video’s die puur over het product gaan, sla je bij TikTok op die manier de plank mis. Iemand die je product gebruikt, een eerlijke review geeft, een dansje doet of je product inzet voor een gekke uitdaging, werkt vele malen beter. Ben jij klaar voor de volgende generatie?

Youtube

Google wordt gebruikt om naar van alles en nog wat te zoeken, terwijl bezoekers van YouTube vooral vermaakt willen worden. YouTube is dus zeker niet de eerste plek waar mensen gaan zoeken naar een product of dienst. Daarom vraagt adverteren op dit videoplatform om een heel andere strategie. Gelukkig weten wij daar super veel vanaf. Van ‘bumper ads’ van maximaal 6 seconden tot non-skippable ads van ongeveer 20 seconden. Wij weten hoe jij op YouTube kan laten zien wie je bent en wat je verkoopt. We brengen er jouw merk of product tot leven, zonder dat de kijker zich stoort aan ‘alweer een advertentie’.

De resultaten zijn

Met de juiste mix van online advertenties, bereik jij meer mensen dan je denkt.

  • Groter bereik
    Door online te adverteren bereikt u een veel groter publiek dan met traditionele advertentiekanalen zoals gedrukte media of radio- en televisiereclame.
  • Targeting mogelijkheden
    Met online adverteren kunt u uw advertenties richten op specifieke demografische gegevens, zoals leeftijd, geslacht, locatie, interesses, etc. Dit zorgt ervoor dat uw advertenties worden weergegeven aan mensen die het meest geïnteresseerd zijn in uw producten of diensten.
  • Meetbare resultaten
    Online advertenties kunnen worden gevolgd en geanalyseerd, zodat u kunt zien hoeveel mensen uw advertenties hebben gezien, hoeveel erop hebben geklikt en hoeveel er daadwerkelijk tot een aankoop zijn overgegaan. Dit stelt u in staat om uw advertentiecampagnes te optimaliseren en uw ROI te verbeteren.
  • Flexibiliteit
    Online advertenties kunnen snel worden gewijzigd of bijgewerkt, zodat u snel kunt inspelen op veranderingen in de markt of feedback van klanten.
  • Kostenbesparend
    Online adverteren is vaak veel goedkoper dan traditionele advertentiemethoden, waardoor het ook toegankelijker is voor kleinere bedrijven met een beperkt budget.
  • Snelle resultaten
    Online advertenties kunnen snel worden opgezet en weergegeven, wat kan leiden tot snellere resultaten dan bij traditionele advertentiekanalen.
  • Integratie met andere online marketingstrategieën
    Online advertenties kunnen worden geïntegreerd met andere digitale marketingstrategieën zoals SEO, contentmarketing en social media om uw marketinginspanningen te versterken.

Vraagje?

Wij staan altijd open voor een goed gesprek met een kop koffie of thee. Heb je een idee of ben je op zoek naar sterke content? Neem dan contact met ons op via één van de onderstaande mogelijkheden.